REKLAMACJE TOWARÓW
Firma tiguar dokłada wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni zarówno z oferowanych przez nas produktów, jak i usług. Jednak w przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek wady bądź nieprawidłowości, zawsze służymy pomocą i wyspecjalizowanym serwisem.
Podstawą reklamacji wynikających z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie naszego regulaminu, jest wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza reklamacyjnego na adres: reklamacje@tiguar.pl
tiguar zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
REKLAMACJE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
tiguar podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez klientów.
Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić firmę tiguar o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu sklepu internetowego.
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu klient może zgłaszać pisemnie na adres: tiguar Piotr Ośródka, ul. Brukowa 6/8, 91-341 Łódź, mailowo pod sklep@tiguar.pl
W reklamacji klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu;
tiguar zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.